הרבנית קולודצקי: "בזכות מצווה גדולה זו תזכו לכל הברכות הכתובות בתורה"

עפר גדנקן No Comments on הרבנית קולודצקי: "בזכות מצווה גדולה זו תזכו לכל הברכות הכתובות בתורה"

עם פתיחת פעילות החסד השנתית "מטרנה מצווה 24", המשותפת לחברת מטרנה וארגון החסד הגדול 'חסדי נעמי', מתפרסם המכתב הנרגש שהביאה הרבנית קולודצקי תחי', בתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצ"ל, למנכ"לית מטרנה. "התרגשתי ושמחתי מאד לשמוע על המבצע החשוב "מטרנה מצווה" שקיים 24 שנה בשיתוף חסדי נעמי".

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימים אלה פעילות 'מטרנה מצווה' ה-24 בעיצומה. אנשים רבים נרתמים ומביאים כפיות מטרנה ומארזים כדי לתרגם אותם לתרומת חסד עבור משפחות נזקקות, וכך נוטלים חלק במיזם החשוב והמרגש שמסייע רבות למשפחות. לקראת הפעילות, קיבלה מנכ"לית מטרנה הגב' חגית אדלר, מכתב מיוחד מבתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצ"ל שבו הביעה את התרגשותה מהפעילות המיוחדת ואף בירכה את המשתתפים.

במכתב כתבה הרבנית קולודצקי תחי': "התרגשתי ושמחתי מאד לשמוע על המבצע החשוב "מטרנה מצווה" שקיים 24 שנה בשיתוף חסדי נעמי, שעוזרים ומסייעים למשפחות ברוכות ילדים ות"ח". הרבנית הוסיפה עוד וכתבה: "זכות גדולה לעזור להם בכל מה שאפשר, ובזכות מצווה גדולה זו תזכו לכל הברכות הכתובות בתורה בבניי חיי ומזוני".

את המכתב קיבלה מנכ"לית מטרנה במסגרת ביקורה בבית הרבנית קולודצקי תחי', יחד עם מנהלת שיווק תמ"ל מטרנה הגב' יעל דוד ומנהלת מותג מטרנה מגזר חרדי הגב' עדי אלבז. במסגרת הביקור המיוחד, מנכ"לית מטרנה הציגה את החידושים האחרונים בתחום תזונת התינוקות, כאשר הבולטת שבהם הינה סדרת "מטרנה GOLD (גולד)" שקיבלה השנה את כשרות בד"ץ 'העדה החרדית'. כמו כן, הן הציגו את מוצרי מטרנה הייעודיים בכשרות מהדרין וציינו בפניה את החשיבות שרואה מטרנה במתן מענה לאימהות הציבור החרדי שבוחרות כבר שנים ארוכות במטרנה.

בנוסף, פעילות "מטרנה מצוה" עלתה במהלך השיחה כמיזם חסד חשוב למען הקהילה. בכירות מטרנה הוסיפו כי הפעילות הברוכה תתקיים גם השנה זאת בפעם ה-24 ברציפות, לאחר שההצלחה חוזרת על עצמה מדי שנה והציבור נרתם לפעילות החסד באופן מעורר הערכה.



0 תגובות